tisdag 12 november 2019

Tisdag 12/11-2019 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt vaknade jag i ett ja det var morgonen jag vaknade tror det var fyra eller fem gånger jag vaknade idag innan jag gick upp. Då var klockan redan 10:30. Jag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag. För idag var jag pigg när jag kom ur sängen. Så jag körde igång idag till tolv och trettio tiden. Körde sedan detta fram till 14:45 så jag körde nästan hela dagen idag. Och det gick bra idag. Till tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så glodde jag lite på internet ett tag priser och annat. Så mer? Jo det är dragning idag till 21:30 ringer innan 22:00 hoppas jag om jag inte vinner under millen då ser jag det imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag och jag har slutat med övningarna med så idag gjorde jag inte nått.

ROMAN: Ja måste säga att jag inte fattar varför jag var pigg idag och inte andra dagar när jag sover kasst. Men idag körde jag och det gick bra idag hoppas kunna köra imonn med om jag sover vill säga.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag jag körde roman istället.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: