söndag 17 november 2019

Söndag 17/11-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen men inte så kass som innan. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Spelade lite idag igen på Nintendo ett tag men inte så länge idag. Så till ett tiden gick jag igång med dammsugningen och sedan tänkte jag teckna men hoppade det idag tappade farten igen idag. Så till tre så gick jag igång med middagen hade idag köttbullar med pommes och såg en film idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så pillade jag lite med datorn igen. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men till nästa vecka så smäller det till eller hur?

TRÄNING: Ja körde inte nått idag på denna punkt.

ROMAN: Inget här heller.

MUSIK: Nä inget idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: