fredag 8 november 2019

Fredag 8/11-2019 19:44

DAG: Jaha idag igen till natt sov illa igen jag mår illa när jag vaknar på natten och jag vet inte vad det är som gör att jag gör det. Men vi får se hur jag mår inatt så kan jag berätta imonn. Så kom ur sängen till 6 tiden idag men jag låg kvar till 9:30 då jag gick upp. Kollade lite spelet idag innan jag gick igång med frukosten. Så sedan till tio tiden fick jag i mig frukosten. Så sedan till 11:30 fick  jag i mig tabletterna och så till tolv stack jag ner med tvätten idag. Sedan upp igen. Och till 12:45 stack jag ner igen och fick upp tvätten på tork. Så sedan stack jag till ICA för att  handla lite. Jo min mat kommer inte räcka tills jag kan köpa igen så jag får ta till lite mer mat om ett tag. Så köper jag till den 25é resten av maten. Jo jag kommer få en räkning till nu om ett par dagar på 300 för backuppen så jag kommer få kvar 200 att leva på tills den 25é. Kommer bli hårt men jag hoppas att jag kan få det att fungera. Det var den jävla cookie som tog 450 som sket hela skiten ihop. Så mer? Jo till fyra tiden stack jag ner och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Sedan glömde jag ta kaffe idag inte på morgonen heller idag så jag tog två nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo det är dragning idag till först 21:00 och sedan till 21:30 ringer innan 22:00 om det är mycket annars ser jag imonn om jag vann nått. Det tråkiga med detta är om jag vann så får jag två mail ett som säger att jag har vunnit över 50000 om det inte är med så vann jag inte nått tror jag. Men jag håller tummarna för mig idag så ser ni på Twitter idag om jag vann nått annars ses vi igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Och inte här heller, sedan är det helg och då kör jag inte alls på denna punkt bara vardagar.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: