söndag 3 november 2019

Söndag 3/11-2019 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov illa fram till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo till tolv tiden gick jag igång med dammsugningen och efter detta så tänkte jag gå igång med teckningen igen men hoppade detta idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen. Jo innan detta spelade jag lite på datorn. Så hade idag kotletter med spagetti och såg en film jag gick igång med filmen till två tiden men såg sedan klart till middagen. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade lite till. Men jag har bestämt mig idag skall sjunga om jag inte kommer upp till att skriva så har jag något att göra ändå. Får se hur jag sover inatt om jag kör igång med musik eller roman. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag bara sover vill säga.

ROMAN: Ja jag kör imonn om jag sover vill säga jag hoppas på det annars kör jag sång och lägger till en punkt med musik igen. Jag kan inte göra nått för att jag inte sover så då kan jag köra denna punkt igen om jag inte sover så bra.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: