torsdag 7 november 2019

Fredag 7/11-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen då och en skit kass natt igen jag åt chips igår innan jag la mig och det gillade inte min mage. Så jag sov illa som fan inatt. Kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite spel idag på Nintendo ett tag och det gick rätt okey idag faktiskt. Så mer? Jo jag stack till träningen till tre och sedan hem igen. Idag hoppade jag många övningar efter kass natt och hoppade även stretchen idag. Gick igång med middagen och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och spelade jag lite till. Så mer? Nä inget mer idag en kass dag idag.

TRÄNING: Ja idag orkade jag inte allt men det var en jävligt kass natt med. Kan bara hoppas att magen inte förblir kass nu och jag inte tål nått.

ROMAN: Ja körde inte nått idag heller.

MUSIK: Inget här heller.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: