fredag 1 november 2019

Fredag 1/11-2019 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen inatt sov inte bra och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Stack till ICA för lite mat sedan hem igen. Och när jag kom hem så gick jag igång med övningarna. Så efter detta så kör jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt av samma serie idag igen. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med och lite choklad som jag köpte när jag var ute. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo en sak till jag har chans att vinna idag till 21:00 och sedan till 21:30 hoppas på telefon samtal då är det högre vinst annars ser jag tills imonn när jag kollar mailen.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kanske jag kan köra imonn stretchen vi hoppas på det.

ROMAN: Ja sömn inatt tack…

Inga kommentarer: