lördag 2 november 2019

Lördag 2/11-2019 19:49

DAG: Jaha en kass natt igen kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Så jag stack ner med soppåsen till ett tiden annars har jag inte gjort nått idag på hela dan. Jo jag har spelat lite pc spel idag  ett par omgångar. Så mer? Jo till tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg två avsnitt av samma serie idag. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig igen fram till nu. Så mer? Jag kommer inte på mer idag en kass natt och en kass dag idag ses igen imonn. Men jag har chans på lite pengar idag ni ser på Twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Ja inget på denna punkt heller idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: