onsdag 13 november 2019

Onsdag 13/11-2019 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen ja igår var ju rätt okey men inte inatt. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jag la mig på sängen och låg till 14:30 tiden. Då kom jag upp och gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan har jag glott på Youtube idag hela dagen ja då jag inte låg i sängen. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller och inte idag heller ser idag när jag kollar mailen men ingen vinst idag heller. Så mer? Nä kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för imonn.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Nä inget idag heller igen.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: