fredag 15 november 2019

Fredag 15/11-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen vaknade idag till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Nej jag var på apoteket med och hämtade lite tabletter men jag hade inte fått alla idag så jag hoppas att de kommer till nästa vecka har tabletter för 12 dagar kvar nu. Så sedan har jag inte gjort mycket idag på hela dan. Just nu så gjorde jag lite på musikdatorn jag uppdaterade den idag och då kollade jag så att Cubase fungerar igen och det gör det det var ju en liten uppdatering så allt jag testade fungerade idag i alla fall. Skall  köpa nya Cubase till nästa månad det är då 10,5 kostar en 600 så det har jag råd med. Sedan skall jag köpa nytt virusskydd ja hela paketet ligger då på 1200 och det har jag råd med med. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo det är spel idag till 21:00 och sedan till 21:30 hoppas på lite så jag kan göra det jag vill i alla fall. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Ja idag fick jag ackorden att passa så nu kan jag sjunga till dessa nästa gång jag kör. Sedan är det bara att upprepa en gång till så är låten slut. Kanske kör imonn med.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: