onsdag 6 november 2019

Onsdag 6/11-2019 19:35

DAG: Jaha idag eller inatt sov jag illa som bara fan åt chips just innan jag la mig och nu har min mage fått för sig att den inte tål nått och jag mådde dåligt länge innan jag tillslut somnade inatt. Vaknade idag till 11:30 fick i mig frukosten och så satte  jag igång med inte nått idag utan la mig i sängen igen. Låg fram till 14:30 då jag gjorde övningarna och sedan gick jag igång med att fixa till hemsidan. Jag gjorde idag men det blev fel så jag får göra tills slutet av månaden igen har inte pegar idag men jag tror att jag kan ha till efter jag betalar maten och räkningarna. Jag blev ju av med 450 så jag ligger illa till denna månaden skall ut med 300 till sedan måste jag leva på 200 resten av månaden. Jag har lagt upp men det är inte som det skall gör till slutet av månaden igen så blir det rätt. Så mer? Nä jag tror att jag säger jag åt karréer med mos idag och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag en kopp kaffe.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Och inget heller på denna punkt idag.

MUSIK: Nä inget här heller. En skit dag ja natt innan detta.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: