lördag 9 november 2019

Lördag 9/11-2019 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Vaknade till sex tiden och sedan till 11:30 så jag fick upp och snabbt i mig en macka sedan tabletterna. Så sedan så la jag mig igen och låg till 14:00 sedan ringde mobilen till 14:30 och då var det dags för övningarna igen. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag korv och mos gott mos. Och väldigt lite senap för jag tål inte det nu. Jag såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag en skit dag idag. Så men jag kanske har vunnit lite idag ja igår men ser detta idag när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inget på denna punkt heller.

MUSIK: Och nej inte här heller.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: