söndag 10 november 2019

Söndag 10/11-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen inatt. Sov illa fram till sex tiden men kom inte ur sängen förrän till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång att teckna idag till tolv tiden körde det idag fram till 14:00 då jag la av för dagen. Och sedan till 14:30 gjorde jag övningarna för sista gången nu hoppas jag har kört en månad jag hoppas att detta räcker nu. Har inte känt av ryggen på flera veckor nu så jag hoppas att det är borta nu. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag på hela dagen. Jo jag kollade upp en sak på musikdatorn idag så mer? Ja mer? Jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag så jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag igen på denna punkt.

MUSIK: Ja om jag inte sover så hoppas jag att jag kan köra denna punkt imonn.

Så jag säger Tjingeling! Så är det chans på lite pengar idag kan vara mycket men troligen inget alls ni ser på Twitter idag om det gav nått.

Inga kommentarer: