torsdag 24 oktober 2019

Torsdag 24/10-2019 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår tog jag en tablett till men jag kände inte av nått alls av den. Så det är nog ingen idé att ta mer för det gör ingen nytta ändå. Kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag var seg när jag kom ur sängen idag och en kass dag idag. Till tre stack jag till träningen och sedan hem igen hoppade stretchen idag igen. Så fick i mig middagen och såg en serie när jag åt idag det var sista avsnittet idag på den men det har kommit mer att se så det är lugnt. Så mer? Jo jag har en chans att vinna igår ser idag men det är nog inte vinst men man kan hoppas på det. Så mer? Nä inte mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag tappade jag farten helt och la ner gjorde inte alla övningar idag.

ROMAN: Ja jag måste nog köra även om jag inte sover så bra för annars får jag inget gjort alls.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: