tisdag 29 oktober 2019

Tisdag 29/10-2019 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt kände jag inte av tabletterna igen men jag sov rätt okey inatt trotts att jag vaknade tidigt idag. Jag kom ur sängen till 11:00 fick mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden. Körde den idag till 14:30 då jag gick igång med övningarna. Så till tre körde jag igång med middagen hade idag kotletter och pepparsås och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag förstår inte hur jag sover egentligen ser jag på appen så sov jag inatt tre timmar djup och två timmar rem och sedan resten lätt. Men jag litar inte på den den visar så där och jag tror att jag sover mer djupsömn än lätt då är jag pigg av djupsömn inte av lätt sömn. Så jag sover bra trotts att jag vaknar under natten men annan natt sover jag ungefär samma och är trött. Det är skumt och jag fattar inte hur det går till. Så mer? Jo jag hoppas att jag sover som inatt inatt så jag kan köra igen på romanen imonn. Jo det är chans till vinst idag till 21:30 ringer de innan 22:00 så är det vinst annars vinner jag nog inte nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses ingen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja äntligen kom jag igång idag även om jag inte fattar att jag sover ibland och ibland inte. Så jag kör imonn igen om jag sover igen inatt. Hoppas på det.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: