torsdag 17 oktober 2019

Torsdag 17/10-2019 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov illa fram till mobilen ringde till 11:30. Så fort upp och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan har jag inte gjort mycket idag. Jo till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Så hoppade stretchen igen idag och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så inget mer idag. Jo jag har glott på Youtube idag ett tag. Så mer? Har jag tur idag så har jag vunnit lite idag ser när jag kollar mailen idag ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag tappade jag farten helt och la ner ett par övningar idag. Jag var rejält seg idag.

ROMAN: Ja jag körde inte nått idag heller. Men jag har sagt till om jag kan ta mer tabletter så kanske jag kan sova lite bättre sedan. Vi får se hur det går.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: