måndag 21 oktober 2019

Måndag 21/10-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen inatt jag vet inte varför jag inte kan somna nu men nu är det illa. Skall testa att göra lite annorlunda idag så skall vi se om det blir bättre sedan. Kom ur sägen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag har spelat idag lite mer inte mer. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Så såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja gjorde allt idag även om jag var seg idag måste sova bättre nu annars kommer jag inte kunna köra övningarna heller. Skall testa idag.

ROMAN: Ja inget idag heller. Måste köra igång igen annars kommer jag ingen vart alls.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: