lördag 19 oktober 2019

Lördag 19/10 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt så pass kass att jag gjorde inte nått idag på hela dagen. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag har spelat spel på Nintendo idag ett tag från och till men mer har jag inte gjort idag. Jo jag gjorde övningarna idag till 14:30 och sedan gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos och löksås och såg två serier idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till. Så mer? Det är vinstchans tills inatt får jag samtal imonn när jag vaknar så har jag vunnit. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag körde mina övningar idag och det gick bra men jag vet inte hur länge jag skall göra dem. Tanken var att göra i två månader men vi får se.

ROMAN: Ja om jag får mer tabletter så kanske jag kan sova tills nästa vecka igen. Då kör jag igen på denna punkt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: