lördag 26 oktober 2019

Lördag 26/10-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag spelade lite idag och det gick okey idag. Så till ett tiden gick jag igång med träningsmaten efter detta spelade lite till idag. Så till tre gick jag igång med middagen. Hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan till 18:00 tänkte jag ser en serie till och så såg jag en serie till. Jo jag skannade datorerna igår med glömde nog att säga det igår. Så mer? Jag gjorde räkningarna med igår glömde säga det med tror jag visst. Så mer? Har chans på lite pengar idag kan ha vunnit men ser detta idag när jag kollar mailen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jo idag till 14:30 gjorde jag övningarna igen skall göra tills denna månadens slut så hoppas jag att det är över sedan.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt men snart hoppas jag att jag kan gå igång igen.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: