söndag 27 oktober 2019

Söndag 27/10-2019 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja inatt tog tabletterna men det var så där jag la mig tidigt igår och låg sedan ända fram till jag skulle lägga mig och då tog tabletterna som innan inte hade gjort nått. Men det är lite äckligt att somna in. Jag får en känsla av att falla och så vaknar jag och så sätter hjärtat igång att slå och det slår ojämnt och det är jobbigt att somna då. Hjärtat slår ojämnt tack vare att jag tar tabletter som göra att det gör så. Så det är i sig inte farligt men jag tappar andan och det känns inte alls bra. Men jag skall testa igen inatt så hoppas jag att de tar igen så jag kan testa igen. Om jag somnar till elva och sover sedan fram till sex så får jag sju timmar sömn om jag har tur. Att komma upp på morgonen skulle vara perfekt så har jag massor tid på mig att göra det jag vill. Men just nu kan jag inte somna till elva och så måste grannarna var tysta med annars somnar jag inte alls. Men jag skall testa igen inatt så hoppas jag att jag inte tycker att det är otrevligt att somna och så kan jag somna tidigt sedan. Jag hoppas på det. Får se hur det går tills imonn. Mer om detta tills imonn. Så mer? Jo jag kom ur sängen till åtta idag jag vaknade tidigare idag men såg inte på klockan då. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med att teckna idag. Jag tecknade fram till 14:00 och så la jag upp teckningen idag det var min första så jag la upp den. Kommer inte lägga upp allt men lite då och då. Den blev inte så bra heller men jag la upp ändå idag eftersom det var den första så la jag upp. Gå till startsidan och så finns uppdatering 3 ny teckning att klicka på, sedan på teckningen klick. Så mer? Jo jag fick igång att klippa mig idag till två tiden kom jag på att jag skulle ha gjort det imorse men jag glömde av det idag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag pepparbiffar med pepparsås och ris och såg två serier idag ja det var samma serie men två avsnitt. Så mer? Jo jag har spelat idag på datorn lite. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa väskan idag har inte gjort idag men skall göra nu.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra lite igen om jag sover och vaknar i tid vill säga hoppas det.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: