måndag 28 oktober 2019

Måndag 28/10-2019 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt sov så där men kunde ha somnat tidigare tror jag. Jag somnade igår men rätt sent kom effekten som jag vill ha. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång att teckna idag körde idag fram till klockan 14:00 då la jag ner för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag sov rätt okey men la mig för sent igår kunde ha lagt mig tidigare får se om jag får samma effekt idag. Så sedan hoppade jag stretchen igen idag och gick igång med middagen. Hade idag köttfärssås och spagetti och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Ja kommer inte på mer idag har inte gjort mer idag. Jo jag tecknade en hand idag men hann inte så mycket på den idag. Om jag inte sover inatt så bra så kör jag imonn igen på samma hand. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag alla övningar och allt men jag kom iväg lite sent idag.

ROMAN: Ja jag fick inget gjort idag på denna punkt men jag läste lite idag i alla fall. Hoppas på bättre sömn inatt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: