fredag 25 oktober 2019

Fredag 25/10-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och tabletterna gör inte nytta alls. Jag kan höja till 12 men känner att det inte är någon nytta med detta. Blev inte alls trött av den nya dosen så jag tror att det inte kommer någon effekt alls nu mera så jag håller mig till denna dos. Så mer? Jo idag var det tvätt dag för mig kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så till tolv var jag nere med tvätten och sedan upp igen. Har inte gjort så mycket idag innan middagen idag. Så till ett tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork. Sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan har jag inte gjort nått innan det var dags för middagen till fyra tiden jag var nere och fick upp tvätten sedan middag. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan gick jag igång med att spela lite och det gick bra fick allt jag ville ha och har nu kommit till nya stället som jag går igång med sedan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag körde övningarna idag till 14:30 sedan efter att jag hade fått upp tvätten så gick jag igång med middagen. Men imonn kanske jag kör en stretch om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja får se om jag kommer igång igen med denna punkt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: