fredag 18 oktober 2019

Fredag 18/10-2019 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag var ute till ett tiden och handlade lite sedan hem igen. Gick igång med att skanna datorerna men idag gick det inte så bra. Jag har trott att det är processorn som gör att musikdatorn går segt men det är ram minnet som gör det skall se idag om jag kan fixa problemet idag skall göra ett par saker sedan skall det vara okey igen. Ram minnet går upp till 97% och då har jag på den datorn 16 GB ram jag har trott att det var Intel som gjorde så att det gick segt men det var det inte. Det var ram minnet som gjorde det men jag hoppas få det fixat idag om jag kan stänga av skannern. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag nog roman imonn och sedan är det övningarna till 14:30 och inget mer sedan.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kör jag i alla fall fram till 14:30 då det är dags för övningarna igen. Men vi får se hur jag sover inatt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: