onsdag 30 oktober 2019

Onsdag 30/10-2019 19:20

DAG: Jaha idag är jag lite tidig men jag kör ändå. Så till natten igen inte så bra natt och inte så bra dag heller. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen. Idag var jag seg och hade inte lust med nått. Och jag vaknade som igår och kom ur sängen som igår men idag var jag trött. Så jag har spelat idag C.U.B.E. 2 ett tag sedan paus och spel igen. Så till ett tiden stack jag till apoteket för att hämta lite tabletter idag. Just innan fick jag ett samtal från morsan hon mådde bättre idag. Så efter jag var hos apoteket så gick jag igång med spelet igen ett tag och sedan till tre tiden gick jag igång med middagen. Såg idag att middagarna inte räcker denna månaden så jag får se vad jag gör då? Så hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt av samma serie idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig i sängen. Så mer? Jo jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover bättre så jag kan köra romanen imonn innan jag sticker till träningen. Så mer? Jo jag vann nog inte nått igår heller ser idag när jag kollar mailen om det var vinst. Så är det dragning tills inatt med om de ringer till imonn så har jag vunnit lite men det vet jag imonn bitti. Så mer? Nä kommer ingen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja väskan är packad och om jag sover inatt så kör jag romanen imonn och så kör jag träningen sedan. Hoppas på det.

ROMAN: Ja vi får se om tabletterna tar inatt eller inte om de gör så vet jag inte varför de gör det och jag hoppas kunna fatta detta en dag så jag kan sova bra varje natt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: