söndag 20 oktober 2019

Söndag 20/10-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen denna natt så var inte mina grannar uppe de var uppe dagarna innan men jag skrev inget om det då men nu. Så kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jag dammsög inte idag hoppade det och spelade lite spel idag Nintendo ett tag. Sedan till 13:30 gick jag igång med att teckna lite men det sket sig så jag la ner. Till 14:30 gick jag igång med övningarna och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes igen och jag tror inte jag kommer få tag i karréer har sökt men de har inte några. Så till tisdag skall jag köpa kotletter det ha de. Såg två serier idag ena var slut så nu kan jag se annat igen. Har börjat ett par att se nu igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Så kanske jag har vunnit idag ni ser på Twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag fick göra träningsmaten idag glömde igår.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag imonn.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: