onsdag 23 oktober 2019

Onsdag 23/10-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen jag sov lite bättre inatt men ändå kasst jag testade att inte göra nått innan jag la mig igår och det gick okey. Men ändå sov jag inte så bra inatt ändå. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Hoppades att tabletterna skulle komma in innan jag gjorde övningarna men så var inte fallet. Jag gjorde övningarna idag till 13:30 och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen. Hade idag igen kotletter med stripes idag. Såg en nä två serier idag när jag åt. Så sedan till 16:30 tiden såg jag att tabletterna hade kommit in och jag stack ut och hämtade dem till 16:50 tiden sedan hem igen. Med nya tabletterna skall då ta tre tabletter det är två 4 mg och en 2 mg blir 10 mg så får vi se om detta hjälper mig att sova igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover bättre inatt med nya tabletterna inatt vi håller tummarna för det.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn och då kommer jag igång igen med denna punkt hoppas jag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: