tisdag 22 oktober 2019

Tisdag 22/10-2019 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt vaknade jag mitt i natten och mådde illa. Det var rätt illa men jag kom upp och tänkte ta ett glas samarin men fick vatten i glaset sedan var jag tvungen att ta mig tillbaks igen till sängen och lägga mig igen. Och orsaken är senap jag har aldrig mått dåligt av detta men inatt så. Men jag låg ett tag och sedan lättade det och jag kom upp och fick i mig ett glas samarin och sedan la jag mig igen. Det gick bort sedan efter en liten stund. Så sedan vaknade jag till 10:30 tiden men kom inte ur sängen förrän till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag hade hoppats att jag skulle kunna hämta nya tabletter idag men inte heller. Blir nog tills imonn hoppas jag. Så jag var och handlade lite idag fick ta mer kotletter idag de hade inte karréer igen heller. Så sedan hem igen. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter och pommes och såg en film som var så där och jag hann inte se annat idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag. Jag hoppade övningarna idag en dag är okey men inte mer kör imonn igen.

ROMAN: Ja sover jag bättre inatt så kör jag igen på denna punkt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: