torsdag 28 december 2017

Torsdag 28/12-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Grannarna var vakna inatt cirka en timme och sedan låg jag nog tre timmar innan jag somnade. Så vaknade idag till elva tiden men kom inte ur sängen förrän till 11:30 fick i mig frukosten och tabletterna och så la jag mig igen. Jag sov okey men var illa seg så jag låg till 14:30 idag innan jag kom ur sängen och stack till träningen. En kass dag idag. Så sedan hem igen och gick igång med middagen hoppade stretchen idag igen. Så såg en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Ja idag kanske jag har vunnit lite ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kass natt och kass dag tappade farten idag och hoppade ett par övningar sedan när jag kom hem så hoppade jag stretchen med. Kass dag.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag på även om jag brukar sova illa efter träningen så hoppas jag att jag kan köra imonn. Måste komma igång igen snart.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen skall kippa mig med annars har jag inte mer att göra den dagen.

MUSIK: Ja som jag sa igår till tisdag kör jag igen om jag sover någorlunda väl.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: