fredag 29 december 2017

Fredag 29/12-2017 20:10

DAG: Jaha lite bättre natt inatt men ändå lite kass. Kom ur sängen idag till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan tänkte jag göra annat men så ringde det och jag la ner för idag. Tappade farten helt och tänkte jag kommer igen till nästa vecka igen. Jag sover lite bättre och jag hoppas att jag kommer tillbaks igen till där jag var innan. Så jag stack till ICA idag för att handla lite sedan hem igen. Och jag har inte gjort nått idag heller. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och pepparsås och såg ett par serier idag när jag åt. Ja det var samma serie jag såg ett par avsnitt så jag kommer ikapp. Och en ny som jag började på förra veckan. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. De ringde inte idag till sju tiden så jag vann inte mycket men kanske lite ni får se imonn om det gav nått. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag och musikdatorn startade sedan om igen efter uppdatering. Så mer? Ja mer? Kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp skall köra igen tills imonn om jag sover vill säga vilket jag hoppas att jag gör sov lite bättre inatt så hoppas tills imonn med. Men jag har kört ryggövningarna i alla fall.

ROMAN: Ja kanske idag om jag inte hade fått samtalet men sov så där hoppas på bättre inatt.

TECKNING: Jaha till söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja till tisdag kör jag på så får vi se om det blir av eller inte.  Mer om detta till tisdag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: