onsdag 27 december 2017

Onsdag 27/12-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt men jag kom inte ur sängen förrän till ett tiden idag. Jag vaknade till 11:00 och kom ur sängen till 11:30 då mobilen ringde för tabletter. Så fick jag i mig en macka och tabletterna och så la jag mig igen  fram till ett. Fick då i mig en kopp kaffe och så satte jag igång att se serier fram till tre då jag gick igång med middagen. Hade idag korv och pommes och såg mer serier igen har nu en tio till att se sedan har jag sett ikapp. Men det är ett par serier till att se som jag inte börjat se ännu. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så startade jag youtube appen ja den heter inte så men jag såg en del på youtube nu innan jag gick igång igen och betalade för att få bort reklam 20 så det var inte så dyrt. Så mer? Jo idag har jag inte fått samtal för vinst men jag kan ha vunnit under mille och då ringde de inte ändå. Ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag fick i mig lite paprika idag morsan köpte och idag tog jag en och bara åt. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat för imonn så sover jag så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja jag sov bra men många nätter innan kassa så räcker inte en natt var illa seg idag men sover jag idag så hoppas jag att jag kan köra imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Jaha om allt går som jag vill så kör jag igen till tisdag då är allt igen som vanligt och alla jobbar igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: