fredag 22 december 2017

Fredag 22/12-2017 20:45

DAG: Jaha sov rätt okey inatt även om grannarna var uppe lite igår. Men sov ändå rätt okey inatt kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och mina tabletter och så stack jag ner med tvätten till tolv tiden. Så mer? Jo upp igen och gjorde inte mycket idag spelade lite spel men annars så gjorde jag inte nått på hela dagen. Fick ett samtal till fyra tiden och sedan ett till till middagen. Jag fick upp tvätten till fyra tiden och gick sedan igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg ett par serier när jag åt idag. Och som jag sa fick jag ett samtal med till middagen. Så efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe idag och så laddade jag hem ett par gratis spel idag och det är därför jag är sen nu. Så mer? Jo jag har läst lite med på e bok. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn då jag kommer få lite sällskap till ett tiden. Mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja körde bara ryggövningarna idag skall köra dem en eller två månader så jag blir av med värken igen. Hoppas jag i alla fall.

ROMAN: Ja kör igen till nästa år eller dagarna innan nyår kanske. Vi får se hur det blir da.

TECKNING: Ja får se om jag köra alls denna veckan.

MUSIK: Ja håller upp ett tag men skall gå igång igen till nästa år får se när.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: