torsdag 21 december 2017

Torsdag 21/12-2017 20:03

DAG: Jaha till natt igen då  ja och en bra natt trotts att jag inte kunde sova men en gång igår. Låg vaken länge innan jag tillslut somnade. Sov över två timmar rem inatt så en bra natt inatt. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och sedan tabletterna och så spelade jag Nintendo och idag klarade jag detta templet och gick igång med nästa men stannade där. Så mer? Jag har inte gjort mycket idag spelat och inget mer. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen men till måndag så kör jag igen som innan. Så såg serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe nä två idag hade glömt att ta en en dag så idag tog jag två. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade stretchen idag igen men jag kör igen tills måndag då med allt igen hoppas jag. Men jag gillar inte att jag inte kan somna som innan och jag vet inte varför heller.

ROMAN: Ja kör till måndag igen om inte förr men jag hoppas att jag sover igen till nästa vecka.

TECKNING: Ja kör till söndag igen på denna punkt hoppas jag.

MUSIK: Ja till nästa vecka skall jag lyssna igen ett tag men går igång igen till veckan efter nyår är tanken.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: