lördag 16 december 2017

Lördag 16/12-2017 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen lite bättre men inte bra. Kom ur sängen till 11:20 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan gick jag igång med spelet ett tag idag och det gick bra idag tog en bit sedan en till och det som räddar mig är att spelet sparar själv så jag kommer starta från förra punkten igen och så klarade jag denna punkten. Jag dog ett par gånger men eftersom det inte börjar om från början så klarade jag det. Och det är dags för nästa fäste och det är ödlor jag kan inte slåss mot ödlor. Vi får se hur det går jag har en strategi och jag hoppas att jag kan klara av den. Så glömde säga igår att jag skannade datorerna igår och mailade till fastighetsskötaren att tvättstället är stopp i får se när det kommer om det. Så mer? Jo jag stack ut idag och köpte lite godis sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Idag hade jag kotletter och stripes och såg serier när jag åt jag satte igång detta till två tiden så jag tog sedan paus och gjorde maten. Så mer? Jo jag ställde in ny serie på fox till den 21é. Så mer? Ja mer kan ha vunnit lite igår även om de inte ringer så kan jag ha vunnit 200000 och lite till men ser det idag och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha skulle kört idag men hoppade skall köra igen till måndag och då skall jag köra allt igen. Förkylningen kommer nog vara helt över till måndag tror jag.

ROMAN: Ja till måndag så kör jag igen vi hoppas på sömn.

TECKNING: Ja kör imonn igen kan bara hoppas att jag sover inatt så.

MUSIK: Ja kanske till tisdag på denna punkt så kan jag hoppas att jag får tag i nya grannarna  med.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: