söndag 31 december 2017

Söndag 31/12-2017 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen till 11:30 och fick i mig frukosten och tabletterna sedan la jag mig igen. Kom ur sängen till 13:00 tiden och gick då igång med dammsugningen så efter detta satte jag igång med att teckna. Körde det fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Hade idag pepparbiff med ris och pepparsås. Såg klart serien och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag drog ett sms och så har jag inte gjort mer idag. Jo jag fick ett samtal till någon gång med kommer inte ihåg när det var. Så mer? Jo jag kanske har vunnit lite men de ringde inte så inte så mycket. Ja mer? Jo det är nyår och jag kommer nog inte sova mycket inatt eftersom alla är uppe så skall jag till gymmet imonn med så jag hoppas jag sover nog för att gå.

TRÄNING: Ja skall packa idag har inte gjort det idag men gör nu.

ROMAN: Ja imonn blir det nog inte men till tisdag kanske eller onsdag hoppas jag.

TECKNING: Ja det gick bra idag även om jag var illa sen idag efter kass natt.

MUSIK: Ja jag siktar in mig på tisdag om jag sover så kör jag igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: