torsdag 10 december 2020

Torsdag 10/12-2020 20:06

DAG: Jaha till natt igen och en okey natt inatt men i morse satte grannen igång och stampa takten. Ja imorse klockan var nog nio tio det är morgon för mig. Så jag kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till tolv och trettio fick jag i mig två knäcke som nu går som lunch hoppas att jag har råd med detta. Så sedan till 17:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Så hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en film på Disney idag men hann inte se klart utan jag blev sen till bloggen igen. Så mer? Jo jag fick inte i mig en kopp kaffe idag tar imonn två istället. Så mer? Nä jag säger hej för idag så ses vi igen imonn.

TRÄNING: Ja det gick rätt okey idag men jag hoppade två övningar idag igen. Tappade farten igen idag men jag gjorde allt annat så okey.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja idag testade jag lite men det sket sig så jag får se hur jag gör imonn.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: