tisdag 15 december 2020

Tisdag 15/12-2020 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov fram till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att felsöka datorn. Jag tänkte hinner detta innan jag går igång med romanen. Men inte idag jag var klar till 15:00 och gick igång idag till 12:00. Förs fick jag hitta felet och jag sökte på fel sak så det tog tid innan jag sökte på rätt och kunde gå igång. Det var inte grafikkortet utan en port USB port och det var skrivaren som gjorde fel. Felet var  att skärmen slocknade men inte datorn. Så jag om installerade skrivaren och jag hoppas att det är över nu men annars vet jag vad det är och jag kan fixa det då om det kommer igen. Så sedan gjorde jag inte nått fram till 16:30 tiden då jag gick igång med middagen hade idag fläsk och löksås med mos gott mos. Såg idag två avsnitt av samma serie som nu är slut för denna säsong men jag har mer att se innan jag stänger av kontot så jag kommer se fram över stänger kontot till februari igen sedan kostar det pengar och det har jag inte. Så mer? Jo morsan ringde idag en signal. Och mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

ROMAN: Ja om allt går som jag vill så kör jag imonn igen hoppas inget annat kommer upp så kör jag imonn. Om jag sover nog hoppas det.

TRÄNING: Nä inget idag kommer inte heller köra till torsdag´.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: