söndag 20 december 2020

Söndag 20/12-2020 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt även om jag vaknade tidigt idag så är en okey natt inatt. Kom igång till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått tills klockan slog ett. Då jag gick igång med att göra träningsmaten köttfärssås igen för sista gången köttfärsen är nu slut för denna gång. Så efter detta så spelade jag lite sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie. Jo innan detta så såg jag en serie innan jag gick igång med middagen en ny från Fox. Så efter middagen fick jag i mig tre koppar kaffe idag och varför? Jo byggaren läckte två gånger så jag fick lista ut vad det var och det gjorde jag inte sista koppen fugerade den igen. Så jag hoppas att det var en engångsföreteelse och inte kommer igen. Så mer? Jo jag vann inte nått denna vecka heller men till nästa så slår jag till eller hur?

TRÄNING: Ja jag packade väskan idag och jag är redo för att köra tills imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn. VI hoppas på sömn inatt…

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: