onsdag 16 december 2020

Onsdag 16/12-2020 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov så där inatt och vaknade idag igen till att grannen höll takten. Så kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag idag igång med att skiva till ett tiden. Fick ta på lurarna och lyssna på musik för grannen höll takten och då har jag illa svårt att fokusera. Så körde detta fram till 14:30 idag då gav jag upp. Så efter detta så gjorde jag inte nått jo jag såg på serier på teven. Såg tre avsnitt idag och skall börja på nästa säsong tills imonn. Så jag fick i mig middagen med idag hade fläsk och mos gott mos och löksås. Och såg då två avsnitt när jag åt efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja idag körde jag och det gick okey ja i alla fall rätt okey kommer köra imonn med hoppas bara jag sover inatt så kör jag igen.

MUSIK: Ja jag tror att jag kommer ta bort denna punkt ett tag för jag gör inte nått och jag tror att jag håller upp ett tag så får vi se sedan jag har inte gett upp men jag måste få igång min röst om jag skall kunna köra på denna punkt igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: