lördag 12 december 2020

Lördag 12/12-2020 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och idag stampade inte grannen takten men jag vaknade till 11:00 kom ur sängen till 11:10 men var ändå inte pigg idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att se film idag såg Spiderman home coming tror jag att den hette såg på Anytime idag hade fri så jag kan se två gratis såg en idag och skall se en till imonn. Då imonn nästa avsnitt av Spiderman vad det nu heter. Så mer? Jo idag till fyra tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett avsnitt idag skulle sett två men det ville sig inte jag fick inte fram det idag men det är 10 avsnitt sammanlagt så jag är nu på fem så jag har att se ett tag till. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag efter middagen. Så mer? Jo jag spelade lite idag jag hade fastnat på en nivå men idag kom jag förbi. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: