lördag 19 december 2020

Lördag 19/12-2020 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen grannen gick igång att snarka så jag sov inte nått inatt kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så tänkte jag gå igång med romanen men idag tappade jag farten helt och la ner med en gång. Så jag lyssnade på musik ett tag sedan såg jag klart serien idag såg två avsnitt sedan två när jag åt. Så till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och stripes på en gång idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite spel på datorn ett tag innan jag la ner och sedan dess har jag inte gjort nått idag mer. Så mer? Nä inget mer idag. Jo jag skulle ha gått igång med träningsmaten men glömde ta fram så jag får göra imonn. Och grannen har stampat takten hela dan idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag. Hoppas jag sover så jag kan köra imonn igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: