tisdag 1 december 2020

Tisdag 1/12-2020 19:46

DAG: Jaha idag skulle jag tagit en sväng men fick ett sms igår och jag slapp idag. Sov så där inatt efter träningen brukar jag sova kasst så även inatt. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Var tvungen att sticka ut och handla lite idag. Så jag gjorde detta idag till ett tiden eller lite senare idag. Så sedan såg jag en film idag på Disney så den tog två timmar att se och efter detta så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och pommes fick blanda idag hade lite stripes så jag fick ta annat med. Såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe eftersom jag inte hann ta igår kväll. Så mer? Jo jag spelade lite på lotto idag men jag fick gå ner för pengarna kommer inte räcka denna månaden. Jag måste också sluta äta lunch har inte råd med detta pengarna kommer inte räcka till detta. Jag tror att jag har råd med knäcke tar jag då fyra så blir det som lunch hoppas jag men jag kan inte ha pålägg det räcker inte pengarna till. Men det blir nått och jag hoppas att detta räcker så jag kan höja sedan på vikten på gymmet igen.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inget idag här heller hade tänkt detta men inatt sov jag kasst så inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: