fredag 11 december 2020

Fredag 11/12-2020 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag igen till nio tiden då grannen gick igång med att stampa takten så rätt kass sömn på morgonen idag. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo idag skulle jag ut och posta paketet och handla lite sedan hem igen. Jag stack till två tiden och när jag kom hem så gjorde jag inte nått tills klockan slog 17:00 då gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe idag tog inte igår hann inte med igår. Så mer? Jo jag skall ta och stänga av Disney fram till den 25é så jag får räkningen till den 25é inte till den 15é som idag tror inte det går att flytta tiden så jag får göra så här. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Nej.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: