fredag 4 december 2020

Fredag 4/12-2020 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Men till 12:05 kom jag ihåg att jag skulle tvätta idag och fick fart ner. Så sedan stack jag till ICA för handla lite sedan hem igen. Så till 15:30 tiden var jag nere och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe. Jo jag beställde ny utrustning idag på Comhem så jag kan se Disney på boxen. Det går att ladda hem appar från Google och då kan jag se på teven och slipper se på datorn som innan. Så kommer gå på 850 som jag får ta av datorpengarna igen nu måste jag sluta med detta men jag kunde inte se innan så det får gå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget idag här heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: