söndag 13 december 2020

Söndag 13/12-2020 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men jag har funderat lite idag och jag tror att jag skall göra detta imonn men mer om detta nedan. Så jag gick igång med träningsmaten idag till ett tiden och såg ett avsnitt av serien efter detta på teven. Sedan så tog jag det lugnt ett tag och till 16:30 tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg ett avsnitt till av samma serie sedan ett till av en annan. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Och nej jag vann inte nått idag heller ja igår ser idag men troligen inte nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har idag packat väskan och om jag sover inatt så kör jag imonn vi hoppar på det.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja imonn har jag en plan som jag hoppas ger frukt jag skall imonn testa att gå upp i tonläget lite jag läste idag att en sångare har ungefär två oktaver att sjunga i jag har en så jag måste sjunga bättre om jag skall kunna fixa låtar en dag. Jag skall testa imonn så får vi se hur det går mer om detta imonn-

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: