fredag 18 december 2020

Fredag 18/12-2020 19:46

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan inatt sov illa fram till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta idag till tolv tiden stack jag ner och sedan upp igen. Så till 12:50 stack jag ner igen och fick upp tvätten på tork och så till 13:20 stack jag till apoteket och sedan ICA för lite mat. Sedan hem igen och jag fick ner och hämta sängkläderna sedan upp igen. Så sedan till 15:20 var jag nere och fick upp tvätten igen. Och till 16:30 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg två avsnitt av samma serie. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag men tills imonn om jag sover så.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: