torsdag 13 augusti 2020

Torsdag 13/8-2020 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt hade jag illa svårt att somna låg nog till tre fyra tiden innan jag somnade igår. De byggde så det lät och jag kunde inte somna när detta lät men tillslut så somnade jag ändå då hade ljudet försvunnit. Så kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till tre stack jag till träningen men just innan var jag inne hos min granne för att se på hans teve han hade analoga kanaler och skulle byta till digitala men jag kunde inte hjälpa honom för jag visste inte om jag gjorde rätt eller inte. Så mer? Så sedan träning och så hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och sedan tog jag en sväng till grannen igen men det gick inte bättre denna gång heller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag igen tappade på slutet idag och la ner.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: