fredag 28 augusti 2020

Fredag 28/8-2020 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom igång till fem idag sedan till sex och så höll det på fram till 11:10. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo jag gick igång med tvätten till tolv tiden. Så sedan till 13:30 tiden så var jag på ICA för att handla lite sedan hem igen. Så vad har jag gjort idag jag har spelat lite Nintendo idag men annars inget alls idag. Så till 15:45 stack jag ner och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en film idag som jag hade redan sett men såg en gång till idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo det är spel idag till 21:00 och sedan till 21:30 ringer innan 22:00 om det är mycket vinst annars ser jag tills imonn när jag kollar mailen om det gav nått alls då vill jag säga. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Nä.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: