söndag 30 augusti 2020

Söndag 30/8.2020 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen har kommit hem sent hela helgen så jag har sovit kasst men det är ju fredag och lördag så okey. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag klippte mig idag och sedan så dammsög jag och sedan till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag.  Men jag har också spelat spel köpte ett igår eller förrgår och jag kollade inte på hur bra mitt grafikkort skulle vara så jag köpte ett som jag inte har kort för men jag kör den på låg nivå och då fungerar det ändå åtminstone så jag kan spela det. Så mer? Jo jag vann inte nått denna veckan heller men jag har lagt in till nästa igen då smäller det eller hur?

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Nä inget gjort idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: