måndag 24 augusti 2020

Måndag 24/8-2020 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävla skit natt inatt innan så tog jag tre tabletter och då slog hjärtat snett och fel men nu gick jag ner till en och då var det okey igen. Men inatt så slog det kasst igen väldigt länge och jag sov illa som fan inatt. Kom igång idag till nio tiden kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat Nintendo idag ett tag men annars inget mer idag. Så till tre stack jag till träningen men idag tappade jag farten och la ner efter ett tag så inte mycket gjort idag. Gick i gång med middagen och såg en serie när jag åt idag annars inget mer idag. Kass natt och kass dag idag.

TRÄNING: Ja sket sig idag så jag gjorde inte många övningar idag innan jag la ner och gick hem.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: