måndag 17 augusti 2020

Måndag 17/8-2020 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade tidigt idag igen och kom upp till 11:00 tiden ja innan detta till och med fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat idag igen Nintendo ett tag men annars inte nått på hela dan. Så till tre tiden stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen tills imonn. Jo morsan ringde idag med ett samtal glömde innan detta.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick okey.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: