fredag 14 augusti 2020

Fredag 14/8-2020 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till fyra tiden men kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv tiden sedan upp igen. Så till 12:45 stack jag ner igen och fick upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en film Power tror jag att den hette helt okey. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Jo jag skannade datorerna idag med. Så mer? Jo jag fick fel på en fil idag på 3D programmet så jag dångade ett mail om detta idag får se när det hör av sig igen. Ja mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: